Učebný text „Marketing und ausgewählte Themen der Weltwirtschaft“ je určený pre poslucháčov Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity, ktorí na pokročilej úrovni ovládajú nemecký jazyk a osvojili si už aj základy odborného nemeckého jazyka. Skriptum obsahuje päť tematických celkov. Témy sú zamerané na oblasti korešpondujúce s predmetmi na odborných katedrách. Najväčšia pozornosť sa venuje marketingu, ktorý je profilovým predmetom výučby na Obchodnej fakulte, a preto sú podrobne rozpracované i jednotlivé oblasti marketingu (Marketing-Mix). Ďalšou oblasťou štúdia sú témy súvisiace so svetovou ekonomikou - je to obchod ako taký, obzvlášť však zahraničný obchod, koncentrácia v hospodárstve, globalizácia, či životné prostredie. 

Vysokoškolské učebnice Wissenschaftliches Schreiben (Vedecké písanie), Academic Writing in English-Speaking University Enviroment (Akademické písanie v anglofónnom univerzitnom prostredí), La communication scientifique en milieu universitaire (Vedecká komunikácia v univerzitnom prostredí) a Akademický jazyk v slovenskom univerzitnom prostredí vznikli v rámci projektu KEGA 029EU-4/2016 Akademický a vedecký jazyk v univerzitnom prostredí a sú určené ako študijný materiál k predmetu Akademické písanie, ktorý sa vyučuje na Fakulte aplikovaných jazykov na EU v Bratislave, ako aj pre študentov ostatných univerzít a vysokých škôl na Slovensku, ktorí sa počas štúdia venujú akademickému písaniu v nemeckom, anglickom, francúzskom a slovenskom jazyku.

Radoslav Štefančík (ed.): Jazyk a politika. Na pomedzí lingvistiky a politológie III. Bratislava: EKONÓM, 2018

Zborník/Conference Proceedings obsahuje príspevky z III. ročníka medzinárodnej interdisciplinárnej konferencie s názvom Jazyk a politika. Na pomedzí lingvistiky a politológie, ktorá sa na Fakulte aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity v Bratislave konala 21. júna 2018. 

 

„Heiße“ Wahlen und Referenden in Europa und Amerika – Kampf mit Wörtern um Wörter. Nová publikácia autorského kolektívu pracovníkov Fakulty aplikovaných jazykov EU BA pod vedením Danuši Liškovej a Radoslava Štefančíka prináša analýzu politického jazyka populistických subjektov počas volebných a referendových kampaní vo viacerých štátoch. V prípade záujmu je túto publikáciu možné objednať priamo vo vydavateľstve: 

https://www.verlagdrkovac.de/978-3-339-10026-9.htm

Lišková Danuša / Štefančík Radoslav (Hrsg.): Macht der Sprache – Sprache der Macht. Eine kontrastive mehrsprachige Analyse anhand von Korpustexten der meinungsbildenden Tageszeitungen mit Fokus auf Phraseologie- und Metaphern­forschung. Hamburg: Verlag Dr. Kovač.