Viac ako 93 študentov a 18 vysokoškolských pedagógov z 9 európskych univerzít sa zúčastnilo kombinovaného intenzívneho programu (BIP) Strategická marketingová obchodná simulácia Markstrat https://web.stratxsimulations.com/simulation/strategic-marketing-simulation pod záštitou medzinárodnej siete DUKENET http://www.dukenet.net/about-dukenet/y od 4. apríla 2022 do 8. apríla 2022 na CEU Cardenal Herrera University vo Valencii.

Fakultu aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity v Bratislave reprezentovali študenti Liana Redaiová, Miriam Doľacká, Viktória Csipáková, Natália Nemčeková, Richard Frátrik a Hugo Šebestian. Členmi tímu za Fakultu aplikovaných jazykov boli Dr. habil. Ildikó Némethová, PhD, prodekanka pre medzinárodné vzťahy a PaedDr. Eva Stradiotová, PhD, prodekanka pre vzdelávanie.

Študenti sa zúčastnili na simulácii strategického obchodného marketingu a po jej úspešnom absolvovaní získali zlatý a bronzový certifikát. Marketingová simulácia vychádzala zo známeho simulačného modelu strategického marketingu Markstrat a kombinovala kľúčové poznatky z digitálnej éry. Simulácia držala našich účastníkov v napätí, pretože museli implementovať dlhodobé stratégie na rast indexu cien akcií svojich fiktívnych spoločností na vysoko konkurenčnom a digitálne citlivom trhu.

Postrehy študentov

 

valencia1.jpg

valencia2.png

valencia5.png

valencia3.png

valencia4.png

valencia6.png

valencia7.png

valencia8.png

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.