Viac ako 93 študentov a 18 vysokoškolských pedagógov z 9 európskych univerzít sa zúčastnilo kombinovaného intenzívneho programu (BIP) Strategická marketingová obchodná simulácia Markstrat https://web.stratxsimulations.com/simulation/strategic-marketing-simulation pod záštitou medzinárodnej siete DUKENET http://www.dukenet.net/about-dukenet/y od 4. apríla 2022 do 8. apríla 2022 na CEU Cardenal Herrera University vo Valencii.
Fakultu aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity v Bratislave reprezentovali študenti Liana Redaiová, Miriam Doľacká, Viktória Csipáková, Natália Nemčeková, Richard Frátrik a Hugo Šebestian. Členmi tímu za Fakultu aplikovaných jazykov boli Dr. habil. Ildikó Némethová, PhD, prodekanka pre medzinárodné vzťahy a PaedDr. Eva Stradiotová, PhD, prodekanka pre vzdelávanie.
Študenti sa zúčastnili na simulácii strategického obchodného marketingu a po jej úspešnom absolvovaní získali zlatý a bronzový certifikát. Marketingová simulácia vychádzala zo známeho simulačného modelu strategického marketingu Markstrat a kombinovala kľúčové poznatky z digitálnej éry. Simulácia držala našich účastníkov v napätí, pretože museli implementovať dlhodobé stratégie na rast indexu cien akcií svojich fiktívnych spoločností na vysoko konkurenčnom a digitálne citlivom trhu.