Využi skvelú príležitosť a zúčastni sa stážového programu v rámci Organizácie pre hospodársku spoluprácu a rozvoj (OECD)!

Cieľom stážového programu v OECD je dať šancu mladým, šikovným a motivovaným študentom ako si TY - pracovať na konkrétnych projektoch v rámci študijného odboru v medzinárodnom prostredí.

Uvedenú stáž je možné realizovať počas obdobia jedného až šiestich mesiacov (s možnosťou predĺženia na ďalších šesť mesiacov, t.j. v celkovej dĺžke dvanásť mesiacov), na plný pracovný úväzok v sídle organizácie (Paríž, Francúzsko).

O tom, ktorí študenti nominovaní Ekonomickou univerzitou v Bratislave získajú pozíciu stážistov finálne rozhodne Organizácia pre hospodársku spoluprácu a rozvoj (OECD).

Minimálne požiadavky:

  • Uchádzači musia byť študentmi denného štúdia po dobu stáže v odbore alebo oblasti súvisiacej so zameraním OECD (ďalšie podrobnosti nájdete v zozname oddelení a pracovísk);
  • Očakáva sa plynulá znalosť aspoň jedného z pracovných jazykov organizácie (angličtina a / alebo francúzština), znalosť ďalšieho zo svetových jazykov je výhodou;
  • Kandidát musí absolvovať stáž v minimálnej dĺžke jedného mesiaca / na plný úväzok. Dĺžka stáže je obmedzená na šesť mesiacov s možnosťou jedného predĺženia, spolu na maximálne dvanásť mesiacov.

Pre prihlásenie sa do výberového konania  je potrebné elektronicky zaslať na adresu  do 1. novembra 2024 tieto dokumenty:

  • životopis – CV v angličtine;
  • motivačný list v angličtine;
  • výpis známok za celú dĺžku štúdia (v slovenčine) – o výpis požiadajte na študijnom oddelení fakulty;

Podrobnejšie informácie nájdete v prílohe a v brožúre.

Tak neváhaj a prihlás sa!

 

internship_brochure_page-0001.jpg

 

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.