Viac ako 120 študentov a 12 vysokoškolských pedagógov z 9 európskych univerzít sa zúčastnilo výnimočného intenzívneho programu Strategic Marketing Business Simulation Markstrat https://web.stratxsimulations.com/simulation/strategic-marketing-simulation pod záštitou medzinárodnej siete DUKENET http://www.dukenet.net/about-dukenet/ v období od 26. apríla 2021 do 30. 4. 2021.

Fakultu aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity v Bratislave reprezentovali študenti Viera Bačová, Alexandra Barillová, Terézia Bartošovičová, Viktória Granecová, Dominika Kupková, Petra Macháčková a Terézia Sabolová. Členovia tímu za Fakultu aplikovaných jazykov boli PhDr. Ildikó Némethová, PhD., prodekanka pre medzinárodné vzťahy; PaedDr. Eva Stradiotová, PhD., prodekanka pre vzdelávanie a Ing. Denisa Bĕčáková, referentka pre medzinárodné vzťahy a rozvoj. Študenti sa zúčastnili na simulácii strategického obchodného marketingu, pričom po jeho úspešnom absolvovaní získali bronzový certifikát. Simulácia strategického obchodného marketingu zahŕňala všetky aspekty moderného marketingu a umožnila študentom rozvíjať a realizovať dlhodobú marketingovú stratégiu.

Postrehy študentov

photo1 upr

photo2 upr

photo3 upr

photo4 upr

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.