Fakulta aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity v Bratislave hostila od 6. do 8. novembra 2023 intenzívny medzinárodný program, v rámci ktorého sa študenti zo šiestich prestížnych zahraničných univerzít (University of Economics in Katowice, Poľsko, University of Economics in Varna, Bulharsko, Aschaffenburg University of Applied Sciences, Nemecko, Howest University of Applied Sciences in Bruges, Belgicko, University of Debrecen, Maďarsko, University of Economics in Bratislava, Slovakia) zamerali na tvorbu a prezentáciu jedinečnej značky z vybranej cieľovej krajiny na ďalších dvoch európskych trhoch. Program kládol dôraz na využitie národných atribútov a kultúrnych nuáns na vytvorenie účinných a rezonujúcich marketingových stratégií.
Radoslava Anguš (Senior Brand Manager) a Matej Hargaš (Manager Consumer & Market Insights, Innovation & Media), zo spoločnosti Heineken Slovensko viedli interaktívny workshop, na ktorom sa podelili o svoje bohaté skúsenosti v oblasti interkultúrneho marketingu. Tento workshop bol kľúčový pre názornú ilustráciu praktického využitia teoretických konceptov v praxi.
doc. Radoslav Štefančík, MPol., Ph.D., dekan fakulty, vo svojom príhovore vyzdvihol transformačný vplyv tohto špecifického vzdelávacieho programu, ktorý je navrhnutý tak, aby spájal akademické poznatky s reálnou podnikateľskou praxou a podporoval prostredie spolupráce, v ktorom študenti, akademici a odborníci z priemyslu komunikujú, zdieľajú nápady a spoločne pracujú na projektoch.
Fakultu aplikovaných jazykov reprezentovali Tessa Renders, Ema Štefanovičová, Viktória Csipáková, Hana Kovačicová, Begüm Tunčerová, Diana Kutliaková.
Členmi organizačného tímu boli Dr. habil. PhDr. Ildikó Némethová, PhD., prodekanka pre medzinárodné vzťahy, PaedDr. Eva Stradiotová, PhD., prodekanka pre vzdelávanie a Ing. Viera Vančíková, referentka pre medzinárodné vzťahy a rozvoj.