canvas.png

V dňoch 17. – 21. novembra 2025 sa šestica študentiek Fakulty aplikovaných jazykov Ekonomickej univerzity v Bratislave zúčastnila prestížneho podujatia BIP Understanding International Brand Management v Annecy. Program bol realizovaný v rámci projektu Erasmus+ 2025-1-BE02-KA131-HED-000326359-4 a spojil viac ako 65 študentov a 10 pedagógov z CEU Cardenal Herrera (Španielsko), University of Economics in Katowice (Poľsko), Howest University of Applied Sciences (Belgicko), Aschaffenburg University of Applied Sciences (Nemecko) a Université Savoie Mont Blanc (Francúzsko).

Našu fakultu reprezentovali Natália Kádeková, Júlia Vašečková, Nina Urminská, Alica Mandúchová, Nela Jánošová a Kateryna Petrenko, ktoré počas programu ukázali vysoký stupeň odbornosti, samostatnosti aj kultúrnej citlivosti. Koordinátormi tímu boli Ildikó Némethová, prodekanka pre medzinárodné vzťahy, a Eva Stradiotová, prodekanka pre vzdelávanie.

 

Ústredným prvkom programu bola práca so simulačnou platformou BrandY, jedným z najmodernejších pedagogických nástrojov na výučbu marketingu a brandingu v Európe. BrandY je online podniková simulácia, v ktorej študenti pôsobia ako brand manažéri a pri rozhodovaní čelia tlaku konkurenčného európskeho trhu. Museli analyzovať spotrebiteľské správanie, nastavovať cenové a produktové stratégie, pripravovať kampane, reagovať na správy z trhu a obhajovať svoje riešenia pred odborníkmi z praxe.

 

Práca v multikultúrnych tímoch si vyžadovala nielen kvalitnú komunikáciu v cudzom jazyku, ale aj schopnosť rešpektovať odlišné pracovné štýly, priebežne vyjednávať, prijímať zodpovednosť a viesť tím k výsledku. Študentky rozvíjali líderské kompetencie, strategické myslenie, prezentačné zručnosti, ale aj cit pre medzikultúrnu spoluprácu, schopnosť, ktorá je nevyhnutná v súčasnom pracovnom prostredí.

 

Intenzívny program priniesol nové poznatky, profesionálne kontakty a cenné skúsenosti, ktoré presahujú rámec tradičnej výučby. Naše študentky sa z Annecy vrátili motivované, sebavedomejšie a pripravené preniesť získané kompetencie do ďalšieho štúdia aj praxe. Svojím aktívnym zapojením a vysokou úrovňou prezentácie našej fakulty dôstojne reprezentovali Fakultu aplikovaných jazykov aj Ekonomickú univerzitu v Bratislave na významnej európskej akademickej platforme.

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.